Ännu en grym dag!

Nu kom jag precis innanför dörren och gör det alla gör efter en lång dag och man precis kommit hem. Bajsar.
Annars då? Har ni haft en bra dag?
Min har varit så braaa! Vaknade imorse, delvis glad över att Barca krossade Real igår (thats right jag såg faktiskt matchen!) och delvis glad över dagens planer.

Jag åkte hem till Ems och vi gick ner och köpte färskt bröd och lagade världens godaste frukost. Sen satt vi och solade, spelade finns i sjön och gjorde egen ceasar till lunch. Så. Jävla. Skön. Dag!
Under eftermiddagen sen åkte vi hem till Nattis och mötte upp söta tjejer för lite picnic tills det blev för kallt och dags att dra hem. Nu blir det sängen och nya south park för min del, later! ♥


-Vår goda lunch!

solbrud_88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback