Carros höstmode.

Då är det väl dags för mig att jämföra stil med mode, vilket var det tänkta temat för den här bloggen.

Här kommer då en lista över vad jag tycker att man ska ha i höst och en lista på vad jag inte tycker att man ska ha:

Carros höstmode:

Hösten färger är helt klart svart och grått

- Svarta/gråa, raka/stuprörs jeans, med
låg midja!
- Tights/Tjocka strumpbyxor
- Knästrumpor
- Klänningar
- Ullkappor
- Skinnjackor
- Puffärmar
- Markerade midjor
- Långa koftor
- Ridstövlar
- Ankelboots
- Pumps
- Röda detaljer
- Prickigt
- Rutigt
- Massvis av rosetter


Carros no,no,no lista:

Undvika bör man göra; allt för starka färger, så som orange och lila, pastellfärger klarar man sig oxå utan.

- Jeans med höga midjor
- Leopardmönstrat (det går bra på ett par skor, men inte på kläder!)
- Stövletter med snörning


Kommentarer
Postat av: Sasha

förutom orange,lila och pastellfärger tycker jag att din no,no,no lista borde bli till ja,ja,ja lista;P

Postat av: Anonym

lila är ju också inne såå egentligen bara orange och pastell som är no no;) fast jag är ju inte heller ett stort fan av höga midjor.. :P

2007-07-01 @ 00:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback