Asos

92284-16
Suttit o kollat runt lite på
asos och har hittat de fulaste/sötaste strumpbyxorna ja sett på länge!! Faktiskt jävligt söta..

Dom matchar iaf skorna jag funderar på att köpa... jag har ju redan ett par vita ballerina, men de e från förra sommaren och de e jävligt sliiiitna numera.. därför letar ja lite smått efter ett par nya.. och dom här e ju faktiskt jävligt söta.. =P

92284-15

Jag är iofs sugen på ett par sånna där svarta pumps som på den övre bilden.. har inte bestämt mig än, så vi får se hur jag gör..

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag har beställt de där ballerina skorna, och "strecken" mellan tårna syns väldigt mycket, och då har jag ändå rätt korta tår. Betydligt mer än på bilden alltså. Ville bara varna dig för det, men i överigt är de superfina och sköna. :)

2006-07-17 @ 17:34:34
Postat av: Carro

aaa okej, tack för det... =P dom e ju väldigt söta.. men att strecken på tårna syns e inget ja gillar, kan nog ta o hitta ett par andra då tror ja =)

2006-07-18 @ 12:16:36
Postat av: Jennifer

Tycker inte det är snyggt när man ser tårna så . Jag undviker verkligen sådana skor . Ett tips är guldfärgade ballerina från Indiska som jag har .
Kolla min blogg för bild .

Postat av: Mikky

söta ballerinas!

2006-07-18 @ 21:44:12
URL: http://www.storamodegarderoben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback