Hallo

Så var det dags för mig att skaffa en blogg oxå.. =)
Och jag har hört att man bör börja med att presentera sig, så jag heter Carro, hej hej!
Jag har en härlig pojkvän, 4 katter och underbara vänner.

Jag spelar handboll när jag har tid o så och är desperat ute efter ett jobb, så om det finns någon som har något att erbjuda så är jag öppen för förslag! =)

Jag brukar säga att jag har 6 hem... mamma, pappa, pojkvän, alex pappa, emilies mamma, alex mamma... så ni hittar mig lite överallt ;)


Och den här bloggen kommer mest att handla om mode och sånt.. Jag älskar kläder och shopping...

Därför är bloggen döpt till Style vs Fashion... som jag brukar säga till Alex.. jag klär mig i det som jag tycker e snyggt, inte i vad som nödvändigtvis behöver vara mode just nu...Jag avskyr tex. högmidja på jeansen, men en markerad midja är däremot assnyggt!
(blir spännande o se hur omtyckt min blogg blir för er modetokiga därute!)

bye for now!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi waaaay supercute! :) din blogg är söt, vi gillar! puss

2006-07-14 @ 17:24:02
Postat av: alex

o de va från mig då :P

Postat av: carro

hihi tack! =) vet inte riktigt hur man gör än o så.. tog lite tid innnan jag kom på hur man svarade.. =P

2006-07-15 @ 12:00:41
Postat av: Jennifer

Lycka till med din blogg ! Bästa tipset är nog att läsa många andras bloggar och få tips men ändå köra på din egen stil .

2006-07-15 @ 23:42:19
URL: http://jenniferelisabeth.blogg.se/
Postat av: carro

=) tack så mkt.. jodå jag läser mkt andras bloggar, tycker det är jätte bra för att få olika tips och sånt.. =) de kommer nog bli lite roligare utseende på bloggen sen när jag kommer fram till hur man gör lite mer ;)

2006-07-16 @ 15:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback