Back to normal.

Nu är lovet slut och skolan har börjat igen. Och jag har inte pluggat någonting under hela lovet, vilket är mindre bra, då jag har så sjukt mkt att göra den här veckan..

Hursomhelst, i dalarna blev det bara lite shoppig... I form av en ny handväska (i svart, helt underbar,ska lägga ut bild sen), fingervantar i fleece och en mössa i akryl (usch ja hatar akryl.. men den här var billig och den är bara till för utomhusträningar i den underbara vintern, så whatever.)

Och angående bytet av min jacka. I lördags fick nk in sin sista leverans av jackorna, då öppnade de kl 11 och de var först i kvarn som gällde. Jag var i dalarna då, vilket var mindre bra tajming (jag trodde ju de skulle komma i mitten av månaden som det var sagt). Men jag ringde då mamma som sa att hon kunde åka dit och hänga på låset. När det väl var lördag och mamma står och väntar på bussen så kommer den inte! Hon blir då en halvtimme försenad och kan inte hitta någon i min storlek.. hon frågar då i kassa och hon säger att de sålt 50 jackor på en halvtimme! Så jag får glömma alla tankar om en svart jacka och vara oerhört rädd om min vita istället!

Well nu ska jag plugga en timme, sen är det träning i 2h, sen till älskling tror jag! bye!

Kommentarer
Postat av: Linda

den finns i svart på boomerang i uppsala :P

Postat av: carro

Jo jag vet, jag sprang förbi en i borlänge oxå.. men jag får rabatt på NK här i stockholm och vill inte handla någon annanstans då.. ;)

2006-11-08 @ 14:21:57
URL: http://stylevsfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback