Shopping till bla. studentskivorna!

Idag åkte jag in själv till stan, shoppar alltid bäst då. Och ja, det blev ju faktiskt en hel del! Är supernöjd med allt, nu är jag redo för både student och studentskivor!! (eller ja, en ny  balklänning + eventuellt nya studentskor skulle ju oxå sitta fint). Men det här blev det:

   

-Bild 1: Silverklänningen från Indiska!! Älskar allting med den, speciellt detaljerna på axelbanden. Jag letade igenom hela stan och till slut hittade jag en small i skanstull! Den är helt underbar och den ska bäras på min studentmiddag/skiva!
-Bild 2: Miniklänning med stenar från H&M. Var ju i skanstull och letade silverklänning. Passade på att springa in på H&M när jag ändå var där och då kom jag över denna! Trodde först det var ett linne, men med leggins under blir det en perfekt liten festklänning!
-Bild 3: Behövde en ny vardagsklänning. Oxå den här är från H&M. Vanlig tshirtklänning med fickor nedtill. Love it!
Detaljer på klänningarna: 
   

Och självklart så letades det ju skor flitigt efter dessa inköp. Var då väldigt passande att Dinsko i skanstull hade 20%rabatt på hela sortimentet, passade då på att köpa 2 par festskor:
 
-Bild 1: Vanliga svarta pumps, kunde inte låta bli. De funkar ju lika bra till vardags som fest.
-Bild 2: Låga skor med liten rosett. Tanken med dessa är att de ska kunna dansas i hela natten, utan att man får ont osv.

Och sist men inte minst så kom jag på att man kanske ska ha en väska till. Jag brukar ju oftast ha jeans och linne på mig när jag festar och har då mobil och pengar i fickorna (jag har alltid långa linnen, så att det inte syns att fickorna är fulla). Men det går ju inte med klänning, så jag köpte med mig denna från H&M:

-Inget dyrt eller märkvärdigt. Men det behövde det väl inte vara heller tyckte jag. Behövde bara någonting som matchade okej och som var liten. Billig och bra!

Köpte ju även lite småsaker som nya ögonskuggor och sånt. Bland annat en silvermetallic och en svart. Men sådant är ju kanske inte så kul att se bilder på, så dom la jag inte ut.

/Carro ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback