MQ-rean

92284-168Nu har jag varit dålig på att uppdatera bloggen igen, måste försöka bättra mig lite känner jag. Anyhow, igår var jag inne och letade desperat efter jeans, har velat ha acne ett tag nu, men det känns nästan som att acne och min rumpa inte är gjorda för varandra, så ja ska nog ta o glömma det. Ska in på nk-rean imorrn och fortsätta leta. Jag avslutade iaf min shoppingrunda med lite tröst shopping på mq, då jag kom över den här tröjan från peak i rätt storlek (har tittat på den förut, men aldrig hittat en som passade).. Kan väl passa på att tipsa om mq i sturegallerian, där har de typ mer rea än på andra mq-butiker.. Den här tröjan fick jag för 350, kostar 400 på de andra (600 är orginalpriset). Hursomhelst så gillar jag att den är så basic, men ändå har små söta detaljer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback