Onsdag.

Idag kan jag inte lägga upp dagens, har precis varit och lämnat in min telefon på lagning och jag kommer inte att få tillbaka den förrän på fredag.. =/ Känner mig redan sjukt handikappad...

Jag kom precis hem från en fika mm på stan med A. Det var riktigt mysigt. Jag tror att jag nästan har lyckats få praktikplats som kan leda till jobb, men bara nästan (Får inte hoppas för mycket, då kanske jag bara blir besviken sen). Han som jag pratade med lät väldigt positiv, men han kunde inte bestämma något, utan ska ringa chefen nästa vecka.. får hålla tummarna!
Jag och A tog oss även en lite snabbrunda till gina på vägen hem.. Och det var väl nästan "synd" att vi gjorde det... Hittade jätte söta klänningar m sidenband.. och jag kunde verkligen inte bara gå ifrån dom.. lägger ut en bild senare.

Nu måste jag rusa, för nu väntar ett 3h träningspass! wiiho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback