Veckan som gått.

oj oj oj, känns som att man varit väldigt bizzy den här veckan, knappt varit hemma något alls. Jobbade 6 av dagarna, skönt att få vara ledig lite nu. Shoppingmässigt så fick jag ett underbart paket från nelly och har äntligen hittat en adidas hoodie! (bilder kommer)
I torsdags gick vi på bio efter jobbet och efter det gick vi ut o tog lite bira. På lördag var det dags igen, vi spelade lite brännboll och satt sedan ute och drack tillsammans hela kvällen, som senare avrundades hemma hos en av arbetskamraterna lyssnandes på musik, en riktigt lyckad kväll... (hoppas på att få se lite bilder sen.). Känner mig lite som en alkis numera, men den här veckan kan man helt klart summera med att jag har grymma arbetskamrater!

Jag har inte hunnit träffa några av mina älskade E och A den här veckan, men de blir det ändring på, ikväll är det middag hos Ida!

/C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback