En bal på slottet

Gårdagens slottsbal var riktigt trevlig. Och det var ju en väldigt fin tillställning så det blev ju mer trevligt än skoj, man kunde ju inte direkt röja där ju. Så förutom en väsk-stöld så blev det en lyckad kväll.
Men här är iallafall bilder (
lånade av ida) från igår:

  
   
Bild 1: Jag, emilie och nadja. Har precis gjort vår schyssta entré i en svart cab.
Bild 2: Ja, vi gjorde ju entrén i en svart cab som sagt, men den här riden var fan den grymmaste! Fan va chockad jag blev när jag såg en buss rulla upp för grusvägen. Vem fan kom på tanken att hyra en buss?! hahah!
Bild 3: Vid middagen. Ida i centrum, men man skymtar även karro och emilie.
Bild 4: Carro (mee) här fått i sig ett par cider och är glad. (frisyren höll inte så längre än till efter middagen heller tyvärr).
Bild 5: Jag gillar den bilden, härlig. Ida och nadja.
Bild 6: Naaw, me och emilie, my honey.
Bild 7: Jag och nadja mitt på dansgolvet. Tar ett brejk för en pose ;)



Kom på att det kanske vore bra o lägga in bild på min outfit oxå. Here it is: 

image333  

Silverklänning - Oasis
Svarta högklackade skor - Dinsko
Liten svartquiltad väska - Lånad av alex

Det lilla guldhalsbandet byttes senare ut mot mammas gamla pärlhalsband
Uppsättning: Svinrygg och utsläppt lugg samt ett par lockiga slingor.

Kommentarer
Postat av: bj

bild 4 från balen... sjukt fin i håret.. verkligen! love it. puss

2007-08-20 @ 21:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback