Helgen.

Well, allt jag kan säga om igår är att det var den jobbigaste dagen någonsin.. Och dagen.. har varit helt underbar. Älskar min b, över allt annat!

Idag fick jag ett ryck. Kände för att bjuda min mormor o morfar på middag (dom bor ju precis här vid mig). Och inte vilken middag som helst.. Jag gick ner till ica och handla och stog sedan i 2 timmar och gjorde smörgåstårta! Riktigt pilligt att få ihop det, men den blev sjukt lyckad! En räktårta blev det! Efter det hade jag även köpt hem glass som jag värmde hallon till, yummie! Sjukt vilka idéer man kan få ibland! =)

Nu ska jag försöka planera morgondagen, ska vara handbollsledare och hålla i en träning för ett gäng 10-åringar.

/C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback