längtar till sommarn..

haha kul lördagkväll jag fick tillslut.. Sitter och pluggar historia och pratar med min brasilianare (hur nu det stavas..) på msn.. e rätt coolt med msn egentligen.. hur man kan sitta och snacka med folk på andra sidan jorden.. han sitter och garvar åt mig för att jag tycker att det börjar bli varmt här... hos honom är det jääätte kallt när de har som vi har nu.. ;P Dom har över 30 grader just nu.. önskar man att man var där?? Jaaaaa..!! 
Nej, nu längtar jag till sommaren rejält.. få skutta omkring i små miniklänningar o bikinis.. yes... how lovely!! Och mest underbart av allt... slippa frysa så jävligt när man väntar på nattbussen efter utekvällar!! 

Give me summer now!! 

/C. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback