Födelsedagsoutfiten

92284-560
Yes igår blev man 19 då..
Outfiten;
Vit v-ringad tee - Zoul
Svart cashmerekofta - Best/la redoute
Cognacsfärgat skärp i midjan - Tiger
Svarta jeans - Boomerang
Svarta ankelboots i mocka - Don&Donna
Halsband - Pilgrim

Till:
Vit dunjacka - Boomerang
Svart väska - Miu miu

Igår hände det inget alls då jag jobbade sent men Idag ska jag bjuda hem släkten på middag och fransk chocklad tårta. Middagen ska bestå av min smörgåstårta, så det är bara att sätta igång då det tar ett par timmar att göra detta! 
Ha en bra onsdag allihopa! 

Kommentarer
Postat av: Ally

Vad fin du är älskling! Jag vill oxå gå på din middag...jävla skit att jag jobbar för jag har inte ätit smörgåstårta sen min mottagning :( aja, du får väl laga en till emis födelsedag eller nåt ;) hoppas du får många fina presenter och så ses vi på fredag, puss!

Postat av: Dress Like a Princess

Nice, enkelt och stilrent!

2007-11-21 @ 14:23:01
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: carro

tack =)

2007-11-22 @ 11:37:39
URL: http://stylevsfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback