Tisdagen

Efter min sjukt slappa dag igår med tvättning och städning så var det idag dags att sysselsätta mig lite. Och det har jag verkligen gjort. Dagen började med lyxiga 7 timmars jobb  (japp allt under åtta timmar är reen lyx!). Efter att jag slutat kl 15 så mötte jag emilie, vi åkte in till stan och mötte upp nathalie och tog oss en fika på muffins fabriken och catchade up lite! Var verkligen supermysigt. Efter det rusade jag över till söder och mötte Helena och min andra natta, gick på bio och såg 1408, som sög.. (se inte den!) och nu sitter jag här och chillar lite innan det är dags att sova då jag har ett långt jobbigt pass framför mig imorgon.. huu..

Förövrigt har det bokats in najsiga planer inför helgen (trots att jag missar banditkryssningen pga. dumma 21årsgränser), så min helg kommer nog bli riktigt bra trots allt.. (en hint.. partey)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback