Och jag som inte skulle shoppa...

Jo, en dag i stan med tjejerna kan ibland vara mindre bra (för plånboken då). Jag har brännt ett par tusen, trots att ja inte skulle shoppa något alls. Varför ska det vara så svårt att bara låta bli ibland? Dumma moccastövlar o fina kjolar....Ska ta o lägga ut bilder lite senare. 

Men jag har faktiskt uträttat något bra idag! Gick till macoteket där jag fick en del lysen att gå upp. Lärde mig hur man högerklickar, hur man kopierar o klistrar in och lite annat (det är verkligen inte helt lätt att lära sig macbooks..). Vilket kommer bidra med att jag nu kommer kunna blogga ordentligare. 

Nu ska jag äta middag och sen hoppas jag på en filmkväll hos alex. 

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback