Fylleögon?

92284-593
Haha en bild från igår då vi var på hirshenkeller, jag showar off mitt gröna självlysande "Hey Iam avalible"- armband! Kollade igenom samtliga bilder idag och på alla har jag sådanadär fylleögon som jag kallar de för, höhö. 
  
Well, jävligt kul hade vi ju iaf! Har lite ont i nacken efter allt galet headbangande igår, me and helena, haha. Alltid grymt att bryta stilen, göra något eget, släppa loss o sticka ut lite grann från mängden! 

Ikväll blir det iaf bara att ta det lugnt, vi skulle ha gått till ett ställe ikväll, men vi e möra och bortresta.. så de blev inte av. 

Kommentarer
Postat av: Ally

när tog du bilder? vart var jag? :P

Postat av: Helena

jag har grymt ont i nacken. fortfarande. haha

2008-01-06 @ 13:25:58
URL: http://yowei.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback