Torsdag

Okej, sorry. Jag har varit jätte dålig på att blogga, i know. Men jag har bara inte haft ork eller inspiration. Vad har hänt sen jag bloggade sist då. Jo, jag återhämtade mig från min fläskläpp ganska så fort. I lördags hade vi en jätte kul utekväll med förning i älta. Vi slutade då på någon afrikanskklubb och fråga mig inte hur det gick till. 
Mina kommande veckor nu börjar med en massa farväl, så de kommer bli sorgligt, men kul. Igår var vi hemma hos natta och åt pizza och uppdaterade henne med lite ica-skitsnack. Sa även hejdå till therese då, som på måndag åker till usa i ett år =(. 
Dom kommande dagarna så öppnar jag butiken, men är dock ledig på söndag så lördag blir det fest, med middag och förning hemma hos natta, följt av alltid lika heta haket; sjätte tunnan. (vad ska man egentligen ha på sig när man går till en medeltidsbar?) 
Och nästa vecka kommer det värsta av allt, säga hejdå till alex som ska vara borta från mig i 3 månader.. =( (dock ser jag fram emot den länge planerade avskedsmiddagen). 

over and out. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback