Fredag

Som alltid är mina fredagar lugna, eftersom att jag alltid öppnar på jobbet på lördagsmornar. Denna fredagkväll ska spenderas med min katt framför tven, lugnt och skönt då jag även känner mig lite febrig.
Juste, jag var bara tvungen att skriva här och berätta att jag igår var och hälsade på min kattunge. Hon är världens finaste och igår skrev vi kontrakt så nu är allt klart! Helt underbart känns det.

Framöver ska jag boka resa till dalarna och köpa en rosa transportväska för mina små tjejer!
I dalarna ska jag spendera 8 underbara dagar tillsammans med min farmor, som är världens bästa människa! Kan aldrig göra annat än att önska att hon bodde lite närmare.

Ha en härlig fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback