Flytt.

Imorgon flyttar jag hem till emil. Lite läskigt, e rätt nervös men det ska nog gå bra. Kl 10 kommer jimmy över hit och hjälper mig flytta över alla grejer som jag har här hos dija och kl 12 sen så har buster slutat och då ska han hjälpa mig med sängen och det som jag har i tyresö. Sen räknar jag med att vara installerad till kl 18 då dessan kommer hem från jobbet för då ska hon köra en liten haninge guide och lära mig hitta till allt nödvändigt. Fullspäckad dag med andra ord. Få se när jag får igång internet därborta sen, men jag skriver så fort jag är installerad därborta. 

Måste bara säga att jag älskar verkligen alla underbara människor som ställer upp för mig och som verkligen finns där. Ni vet vilka ni är. Pussar! 

Kommentarer
Postat av: Alex i Valencia <3

Jag ar kanske inte dar rent fysiskt, pero tu sabes mi corazon es!

2008-03-12 @ 14:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback