Internet!!

Yes, nu har vi fixat internet till min mac! (den har inbyggt nätverkskort alex;))
Det här hänt sjukt mycket saker i mitt liv senaste veckorna det är därför jag inte bloggat något och såklart det faktum att vi inte haft något internet. Jag har flyttat till dija och bor nu tillfälligt på stora essingen. Men ska till 99% flytta in till emil i haninge permanent istället. Ska träffa troligen träffa honom imorrn och diskutera det och kan nog förhoppningsvis flytta dit redan på söndag. Mycket som händer här, men snart ska jag nog ha kommit i ordning och då blir det mer regelbunden bloggning! 

Ikväll ska jag och dija iaf gå ut! (Jag är ledig hela helgen så de blir iofs utgång imorrn med;P) Det blir the taste (nån ny ägare som tagit över mango bar), vilket kommer bli sjukt najs för jag älskar mango! 

Nu ska jag käka supergo middag som dija lagat till o sen ska vi föra på massa rött o vitt vin! Ha en bra fredag nu!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback