Matthew Williams fynden!

Ja, jag fick tag på precis allt jag ville ha i kollektionen, så himla kul! Jag och köade (fortfarande lite småfull från gårdagens lillördag, hihi!) på drottninggatan. Där provade jag alla möjliga plagg men det var inga som satt speciellt bra och som kändes rätt, så det mesta åkte tillbaka.
Så där köpte jag det blåa skärpet och halsbandet. Missade helt det rosa skärpet.. MEN det lyckades jag klicka hem inatt, så nu är jag lite osäker här. Det rosa var min absoluta favorit i hela kollektionen och jag var helt bestämd på att om jag lyckades klicka hem det rosa så skulle det blåa säljas eller lämnas tillbaka. Men nu är jag osäker då det blåa oxå är så himla fint.. Jag får fundera över helgen.. Kommer isf gå till högst bjudande om det säljs (strl M, jag är normalt en 36:a och det sitter jättebra), annars känns det bara lättare att lämna tillbaka det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback