Min helg har varit en riktigt bra och jag hoppas på fler lika bra.

Fredagen började med pulka och följdes sedan upp av tvspel! Nykter och superkul! Har verkligen saknat mina grabbar.

Lördagen var riktigt spårad, men så lyckad. Stort tack till Issa's söta vän Mimmi som hostade en riktigt bra fest. (Ledsen över lampan återigen!). Vi gjorde ett försök till utgång, men kom in på krogen 02.58 haha. Så då blev det efterfest hos M istället. Kände mig mycket fräsch när jag kom till jobbet dagen efter, 5 min sen direkt från efterfesten haha!

Jag är riktigt sugen på utgång redan idag, men med tanke på att det nog är mindre kul att vara bakis på julafton så får vi skippa lillördag denna vecka och försöka hålla oss till nästa Lördag! Lustigt hur en så lyckad utekväll kan få en att få mersmak!





-Sötaste I & J i lördags. tack! ♥

Kommentarer
Postat av: isabelle

sötnos :)

2009-12-21 @ 23:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback