Underbara sommar!



Jag älskar sommaren. Speciellt såhär i början är det extra härligt. Man bränner sina vinterbleka ben efter en lång väntan på just sommaren. Igår började vi med frukost på hörnets uteservering. Sen låg jag lagom bakis på en av favoritbryggorna inne i stan tillsammans med emilie.

Idag har jag varit hurtig! Jag och faster började dagen med en över 2 timmar lång promenad med bella och baltis. Det är så härligt att vi får dom att fungera tillsammans, även kul för mig att få en hund att ha hand om och lära mig hantera. Efter promenaden blev det en tripp till banken och efter det har jag varit duktig och diskat. Nu är det snart dags för långpromenad nr 2! Är så skönt att röra på sig. Man måste ju ta vara på vädret oxå då det snart blir kallare, usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback