Duktigt tisdag!

Denna morgon har jag varit mkt produktiv! Började med jätte frukost med ägg, smörgås och yoghurt! Detta följt av en långpromenad på en timme och sedan dammsugning av hela lägenheten!

När jag sen satte mig framför datorn och tittade ut över min nystädade lya så kom jag fram till att det inte hänt någonting med den sedan i januari! Har fortfarande inte fått upp någon hatthylla eller gardinstång. Kändes väldigt tråkigt så jag ska nog börja prioritera lägenheten lite igen! Har iaf gjort en lite beställning så om några veckor ska det pimpas! :)

Snart är det lunch dags, rostbiff med grillpotatissallad! Sen blir det jobb hela kvällen, hoppas ni får en lika soft tisdag som jag! :)

Kommentarer
Postat av: Alex

carro! jag har börjat med din nya design efter typ ett år :D hahaha... var det med flit du skrev hela inlägget med massa utropstecken förresten?

Postat av: Carro

din lilla språk o stavningspolis, stfu! ;) åååh äntligen! säg till när du e klar, cant wait to see it!

2009-10-19 @ 12:40:18
URL: http://stylevsfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback