Julhelgen osv

Hej hej!

Har ni haft en bra jul? Min har varit jätte bra, full med kärlek, mycket skratt och lite tårar.
På julafton var vi hemma hos mormor Barbro, som alltid på mammas sida är det de mest spårade julaftnarna man kan ha (men också bland de roligaste). Juldagen började mycket lugnare när vi firade hemma hos Farmor och Farfar men spårade kort därefter när vi gick ut på kvällen. Jag som fortfarande återhämtade mig från en astmaattack tog det väldligt lugnt med spriten och tur var väl det för någon var ju tvungen att ta hand om dom som inte gjorde det ;)

Idag blir det mellandagsshopping med alex. Ska börja med lite Bh-jakt till mig, alltid lika spännande! Sen får vi se vad man kan fynda. Blir troligen lite måndagsfest ikväll också om det är någon som är sugen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback