Want you to make me feel like Iam the only girl in the world



Goodmorning sunshines!

Igår firade vi kusinen, mysigt att träffa alla, även om det blev lite kort. Ser fram emot kommande spelkväll hos Farmor!

Sötaste E bytte pass med mig idag så jag kan gå på Ksenie's middag ikväll. Gjorde hela min kväll igår, tack igen! Fick sms igår där hon skrev att hon stått 3 timmar och lagat maten till sitt ryska julbord, spännande! :)
Nu ska jag göra mig klar, sen ska jag hänga på låset till systemet så jag hinner med det innan jobbet (borde ju inte vara kaos precis vid öppning heller vilket de säkert kommer vara under dagen sen). Imorgon är det nyårsafton, hur galet känns inte det?

Ha en fin näst-sista-dag-på-året! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback