En rastlös carro!

Gokväll!

Nu har jag suttit inne 1,5 vecka i ett försök att bli frisk. Snart så! Kroppen känns äntligen ok, bara lite snuva och tugnt huvud kvar. Jag har under denna vecka inte träffat någon! (Förutom på jobbet då) Har suttit inne själv med mina katter och tven. Jag som i vanliga fall är väldigt social börjar nu känna abstinensen... Imorgon hade det varit underbart med en lillördag, lite roliga människor, dans och ett par shots. Men nej, för första gången på typ 2 år börjar jag tidigt på torsdag, 7.30! Suck. Blir så illa tvungen att hålla mig till lördag..

På schemat imorgon iaf står fika med Lotta! Åh, det var ett år sedan vi sågs sist i princip. Saknat dig massor!
Ska nog försöka hitta på något roligt imorgonkväll ändå, kanske kolla in
älsklingens nya lägenhet? :)

Nej, nu är det snart dags för sängen, ha en fortsatt trevlig tisdagkväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback