Friday night



Nu har jag fixat och donat hela kvällen, skönt att få i ordning lite och framförallt skönt att vara klar för idag! Diskat, lagat mat och vikit tvätt. Nu väntar grönsaker med dipp, dålig tv och lite xbox! Riktigt lugn och skön fredag.

Grattis till att glada studenter (framförallt min fina caroline!) också, hoppas ni fått en riktigt bra dag!


-Sneak peak på morgondagens maskerad-out fit! Blodröda läppar är det som gäller. Någon (som inte ska dit och jag redan berättat det för) som kan gissa vad jag ska vara? temat är hunk och babe ;)

Kommentarer
Postat av: pandora jewellery

Älskar mina nya skor, letat efter ett par lagom odiskreta!

Postat av: discount true religion jeans

Älskar mina nya skor, letat efter ett par lagom odiskreta!

2010-06-10 @ 10:57:37
URL: http://www.etruereligionjeans-sale.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback