Helgen som gått.

Hej hej!

Jag är sämst på att uppdatera. Men det känns som om jag varit hemma 5 minuter de senaste dagarna.
I lördags hade vi personalfest på golden hits. Åh så lyckat det var! Showen och middagen är alltid grym och sedan var det dans tills fötterna värkte. Klockan var inte så mycket när det kändes som att över hälften av oss blivit utslängda eller gått hem så då drog jag och några vidare till eric prydz som spelade på gustav adolfs torg.
Oj vilken drag det var där! Är så glad att jag såg det. Det var inte stockholm, kändes som att man klev in i en annan värld. Som mest tror jag det var 8000 som stog o hoppade på det lilla torget där, ljusshow och konfetti, tänk om stockholm var så levande varje lördag!
Igår upptäckte jag att den bästa medicinen mot söndagsångest är sällskap! Så efter jobbpasset mötte jag upp tobbe för lite bakismat, chips med dipp och fotboll. Brasilien var ju grymma igår!

Nu är det ny vecka och nya tag! Och på fredag är det ju midsommar, tjoho!

Bilder från lördagen:

Helena med fina grabbar vid middagen!

Jag och issa! ♥

Prydz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback