Hjärtat stannade 2 sekunder..

Ibland blir man bara uppgiven över hur klantig min lilla katt är, ibland skrattar man, ibland gråter man nästan. Men idag fick jag panik. Liggar och gosar med den äldre katten på soffan när hon plötsligt rycker till och springer ut i hallen.

Jag tror att hon bara reagerar på att grannen eller någon är i trapphuset.. Sätter mig upp och tycker det ser ut som om hon pussar den lilla katten, går dit med ett "naaaaw".. När jag ser att hon har något i munnen hon kämpar med att försöka få ner. Hon springer in i badrummet och jag efter och lyckas hålla fast henne. Ser att ett snöre sticker ur munnen och drar tag i det.. Det tar aldrig slut! 15 cm tror jag det var och vem vet vad som hänt om hon lyckats svälja det? Usch för att ge sin matte panik sådär, dumma katt!

Får du se till att vara snäll mot imsan, hon kan mycket väl räddat ditt liv, dumma lilla jojo! (Är så glad att du är ok!!)


-Boven i dramat! Jag är alltid så noga med sytrådar osv för jag vet vilken enorm skada de kan göra. Men de här var inte ett snöre, de var ett gummiband som höll ihop ett par nya skor.. Puckot har lyckats tugga av det i två ändar för att skapa detta snöre... suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback