Jag drömde att jag var i spanien, vi skulle ner till havet och bada. Och jag ville inte vakna upp.

Godmorgon!

Äntligen känns det som att febern gått ner, tror bara att jag har lite lite kvar nu. Har inte känt för att blogga något när jag har haft ont ända ut i fingertopparna. Jag får alltid så ont i lederna av minsta lilla feber, usch! Tur att man har två fina katter som inte lämnar ens sida när man mår dåligt! ♥

Jag har avverkat film efter film och den jag tyckte bäst om var The back-up plan med Jennifer lopez. En förutsägbar romatisk-komedi, men den var både söt och rolig så i like! Rekommenderas!

Idag så ska kureringen fortsätta så att jag klarar av jobb imorgon! Men jag ska nog försöka ringa faster iallafall för en kort lugn promenad, jag behöver lite frisk luft! Vi hörs senare, tänkte försöka ta igen lite missade inlägg idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback