Ny vecka, nya tag!

Hej alla fina!

Igår var jag inte allt för bakis, var mest arg och hade en ordentlig dos söndagsångest. Spenderade hela dagen på soffan med massa filmer.
Som om det inte kunde bli värre gick jag ner till donken för lite middag, beställde som vanligt min qp-menu. Kommer hem och öppnar nöjt förpackning och ser till min stora fasa en mcfeast!!! (Nån jävel hade väl lagt ner den i fel kartong.. grrr...) Nej, de var inte min dag igår.

Men idag skiner solen och jag är på strålande humör. Det smids roliga planer inför veckan och trots att jag är fattig som en kloakråtta (som rhodo uttryckte det) så är jag glad ändå!


Årets första piggelin i solen (2 veckor sen) och mitt grymt snygga nagellack från h&m.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kyrkråtta.

2010-06-05 @ 01:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback