Who is mysterion?

Dagarna när jag jobbar stängning är jag så himla trögstartad. Har hela dagen på mig men känns som att man åtsakommer noll. Å andra sida så jobbar ju alla andra, så det är faktiskt inte helt lätt. Vad jag åtsakommit so far under veckan:

-EN (!?) långpromenad
-En shoppingdag med Lotta och lunch med alex. (Kom hem med 3 par trosor, väl spenderad dag)
-3 chapters till avklarade på ninja gaiden (xbox)
-1 chapter avklarat på eternal sonata (xbox)
-Gråtit framför 1 avsitt av oprah
-Gråtit framför 2 avsnitt av extreme homemakeover
-Tvättat
-Dammsugit


hahah sorgligt, jag måste skaffa mig ett liv!

Nu ska jag se nya southpark och ta redo på vem mysterion är innan jag kammar till mig! :)



Kommentarer
Postat av: Alex

GAHAAH INTE AVSLÖJA!!! hahahahaha

Postat av: Carro

hahahahah alltså det är så jäääävla bra! you gonna love it!

2010-11-04 @ 15:20:53
URL: http://stylevsfahion.blogg.se/
Postat av: Nattis

Åstadkommit, raring ;-P

2010-11-04 @ 21:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback