Hjälp mig välja!!

Haha, här kommer värsta ego-inlägget of all times, but i need help!

Idag har jag varit på synundersökning och det ska bli ett par brillor för min del. Är närsynt och det vore galet skönt att kunna se tven ordentligt och kanske även på jobbet. (annars känner jag inte av synfelet, så det är inget jag kommer behöva hela tidne till en början iaf :))
Men jag har ingen aning om vilka bågar jag ska välja, help me out!






Silvriga lite större bågar från Prada.






Guldiga tant-bågar från Versace.






Metallbågar från Rayban.

Rayban är nog de jag gillar minst, men de är i varken guld eller silver och går att matcha med allt vilket är grymt. Så de är de mest praktiska. (Alla som känner mig vet hur jag är med att kombinera guld och silver) Versace-bågarna är nog mina favoriter men jag har mest silver smycken. Och Prada-bågarna tycker jag är så himla häftiga.. hmmmm!

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag gillade Rayban bågarna bäst :P

Postat av: Tuva

Svåårt, dom första var väldigt fina på dig! Ja håller också på å välja glasögon men ändrar mig heeela tiden! :)

2010-09-07 @ 20:05:38
URL: http://litenkatt.blogg.se/
Postat av: Carro

tobbe gillade oxå rayban bäst. Guldbågarna fick mest röster på jobbet idag. Men silverbågarna har oxå fått ett par o jag är fortfarande jätte kluven haha! :P

2010-09-07 @ 21:58:05
URL: http://stylevsfahion.blogg.se/
Postat av: Fredda

Ta dom sista du la in.. Dom svarta(?) :D

2010-09-08 @ 19:29:04
URL: http://cubeliuba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback