Last week.. and this week

Förra veckan var grym.  Allt från lillördag till en grym helg. Var helt underbart att få träffa issa i lördags också, alldeles för länge sen!
Men det syns och känns verkligen i min lägenhet att jag i princip lekte bort hela förra veckan, hej bombnedslag! haha!

Så den här veckan ska jag verkligen ta tag i saker och ting. Börjar med storstädning (om en vecka blir det inköp av ny dammsugare, läääängtar!!) sen måste jag lämna in telefonen på lagning och slutligen hämta ut mina glasögon!


-På soli i lördags. ♥ (Alex du ska tacka mig för att jag klippte bort dig där hahaha!)

Kommentarer
Postat av: Ally

hahaha...minns inte ens att vi tog bilder

Postat av: carro

haha det syns kan jag säga dig ;) posar med en cigg på typ varje kort oxå av någon anledning.. :P

2010-09-21 @ 10:50:44
URL: http://stylevsfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback