ny veckostart!

Godmorgon!



-Welcome to shitty wok take you orda phrease! hahahah kollat på för mycket southpark.. :P

Eller varför sa jag godmorgon? för er som inte jobbar typ kväll hela veckan börjar det väl närma sig lunch?

Den här jobbveckan är sådär, jag vill bara ha helg typ nu! Jobbar stängning större delen av passen och onsdag kör vi inventering till 22.30, woop woop!
Torsdag är jag ledig iallafall och då har jag bokat in Emilie ♥

Nu måste jag ta tag i min lägenhet som luktar bakfylla (tror även jag måste ta en promenad för att gå bort alla pizzor jag käkat under helgen!) ha en fin måndag ♥ puss


Kommentarer
Postat av: Alex

vad bra då bjuder jag in mig själv :D

Postat av: Nattis

Hahahahaha

2011-08-29 @ 19:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback