Ledig onsdag!

Hej hej hej!

Är hur underbart som helst att vara helt ledig hela dagen! Få fylla den med det man själv känner för och ta allt i sin egen takt.
Morgonen har jag fyllt upp med dammsugning, skurning av golv och badrum och tvättstugan. Nu ska jag snart ta tag i disk och äta lunch. Har gjort sån där gräddfilsås som man fick till fisken i skolan, så. jälva. gott!

I eftermiddag tänkte jag gå förbi H&M en sväng och kolla om man kan hitta något fint att spendera alla bonuscheckarna på :) Efter det möter jag upp Alex och Jonathan. Vi ska försöka bli klara med Emilies sjukt försenade present och sen ska vi laga middag och kolla på film!

Ha en superfin onsdag!




-Jag och korven hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback