Oh god I've seeld my fate, running through hell, heaven can wait!

Hej hej hej bloggen!


Jag har en så härligt fullspäckad vecka. I måndags blev vi tyvärr tvungna att ställa in planerna för att jag inte kom ifrån jobbet.. :(
I tisdags hade jag och min syrra myskväll och igår hade vi personalfest med bowling. Jag började jobba ganska tidigt idag, men jag körde lite all in ändå så länge som jag var där ;)

Nu ska jag strax börja med middagen, lax med hollandeisesås mums! Sen skulle jag träffat en gammal vän från Lysekil som jag inte träffat på 1,5 år, men han blev tvungen att åka hem inatt så nu står jag i valet o kvalet mellan utgång till debaser med bästis eller hemmakväll med final fantasy? :P hmm, its a thoughie!

I helgen blir det iallafall lugnt. Morgondagen börjar lite jobbigt, men vi håller tummarna. Resten av helgen fyller jag upp med Spelkvällar hos olika människor jag älskar och massa god mat ♥


-Bloggar som vanligt från porslinsstolen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback