15 timmar speltid på 3 dagar..

Yes I'm alive. Varit fastklistrad med mitt spel när jag inte jobbat bara. Men nu tog jag ett break. Blir dusch och någon film innan sängen. Imorgon ska jag vara en bra (och SOCIAL) kompis och följa med emilie på röntgen. Roligare aktiviter finns ju, men vad gör man inte för det lilla olycksbarnet? :)

Kul att jag btw kallar emilie för olycksbarn? Själv vaknade jag inatt av att min katt klöste sönder min, var så satans arg alltså. Var inte långt från att lägga ut en annons på blocket "Katt säljes JÄVLIGT BILLIGT!" Nageltrånget hade precis läkt, men nu är den alldeles svullen och blodig... Satans katt***itta.
Gick inte mycket bättre på jobbet idag heller, när jag på något sätt råkade skrapa upp halva skinkan mot en trasig dörr när jag skulle resa mig upp. Thats right, jag har ett plåster på röven hahaha!


Nej, duschen var det ja! Hörs imorgon ♥


Godnatt från *HaPPy neRd!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback