Att hitta lyckan i en klänning!

En gång i mitt liv har jag haft en klänning utan axelband. Det var på studentbalen. När jag fortfarande tränade som en tok och innan allting verkligen tog fart. Nu är det omöjligt att hitta en bh som för det första passar och ännu svårare att hitta en som sitter uppe. Även fast jag verkligen inte har onormalt stora bröst. För 2 veckor sen hittade jag en så underbar klänning, letade galet efter en bh att ha under och blev så himla ledsen när jag insåg att det var kört. Men sen som en sista chansning gjorde jag en beställning från Nelly och det är så sjukt, men den passade! Nu ska jag försöka släppa hatet jag haft mot min kropp senaste tiden och NJUTA av att jag hittat något som passar. Det hät låter säkert väldigt överdrivet, men jag är riktigt jälva glad!


-Klänningen kommer från H&M och den magiska BHn kommer från Wonderbra (Ulitmate strapless bra) och finns bla. hos Nelly.


-Vackra detaljer på klännigen..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback