Torsdag

Hej blogg!

Idag tog jag med mig Emilie och åkte till Nacka forum. Tanken var att jag skulle hitta en bh (alltid ett challenge!) på change, dom har så många storlekar och är så hjälpsamma.
Men idag gick det åt helvet när jag försökte hitta en som var axelbandslös. Usch, börja nästan gråta i omklädningsrummet när jag insåg att det inte var någon idé. Nu måste jag lämna tillbaka min ruskigt fina klänning från H&M, det kommer inte gå o vara utan där. Så just nu hatar jag min kropp. Det är inte alltid kul att ha boobs...

Efter det åkte vi hursomhelst in till stan. Där tröstshoppade jag en massa penslar, målardukar och oljefärger! Har länge varit sugen på att sätta igång, började lite idag, men nu måste det torka innan jag fortsätter. Har en riktigt fin vision.

Nu blir det lite tv innan sängen, imorgon börjar jag 06:50, untz untz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback